頂廣告

2014年4月10日星期四

超值團購花球(鮮花)~平、靚、正﹗

57%OFF團購結婚花球套餐 

Les Belles Fleurs 花團錦簇
超級結婚花球套餐
團購花球套餐

$798全套餐包括:

1.新娘花球x1(鮮花)

2.新郎襟花x1,(鮮花)

3.主人家襟花x4

4.兄弟襟花x6

5.姊妹襟花x6

6.免費送新娘頭花x1

(主人家襟花、兄弟襟花和姊妹襟花均是指定絲花款式)

***但注意1月2月要收額外費用,詳情要問清楚他們***

不同的花球有不同的價錢,但都有不同的套餐價錢,如牡丹,小牡丹、馬蹄蘭、繡球等
紅色馬蹄蘭花球都係花團錦簇的做得好
紅色馬蹄蘭花球

繡球花球是我最喜歡的花球
繡球花球

牡丹花球又大又圓真的是花球之王
牡丹花球
玫瑰花花球在眾多的花球中,都是比較多新娘子們歡迎,而且款式都有好多選擇﹗
玫瑰花球是他們最多的產品之一
玫瑰花球

以下是一些新娘們訂Les Belles Fleurs 花球的心聲:

楊小姐:
花簇錦簇這間花店是朋友介紹我用的,朋友話佢用的花球好襟用,擺了3日花球都可以KEEP到,所以一定推介我用,而且價錢都非常吸引,幾百蚊就有花球X1,新郎襟花X1,送新娘頭花1SET,最後我JION左個$798花球套餐,套餐內新娘花球X1,新郎襟花X1,主婚人襟花X4,兄弟襟花X6,姊妹手花X6,送新娘頭花1SET,最後訂埋2位母親答謝花$1700蚊有找,價錢平到爛,我係網上問過價,最平最平那間報價都要成三千蚊,佢地收半價,真係超超超值,對於結婚已經用左一大筆錢的我,他們真的好吸引,而且係朋友介紹的,所以好快就落單了﹗

WINNIE:
三個字﹗"平靚正",我公司有幫開他們訂花,所以認識他們,一向知道他們的品質有一定的保証,最重要唔貴,所以我結婚就找他們做花球,係網站上見到花球款都好多下,最後揀左個牡丹花球$1580,已經包哂新郎、父母、兄弟姊妹、送埋頭花,出面一個牡丹花球已經乜都無包$1500個,牡丹都知道比較貴的花,所以都知道好底﹗結果當然落單給他們啦﹗我覺得世上已經無有這種良心企業﹗
到收到花時,真的覺得自已完全無揀錯,個牡丹花球又大又圓,好靚﹗還有個盒給我們,D新娘頭花都好大扎﹗收到時真係好開心﹗就連我的化裝師都問我邊間花店做﹗一講"花團錦簇"化裝師都認識他們,"花團錦簇"品質一向都OK架﹗好多客都用他們﹗原來世界真係好細﹗

Nick:
石果緊存的良心企業﹗不會因為你結婚,吸你血﹗已經推介比所有朋友﹗

168WEDDING:
平﹗當然不是一面倒的好,試過親身了解過他們的花店,他們不是常在公司,要上去約見他們,一定要事先比電話或WHATSAPP預約他們﹗了解過後,因價錢比較優惠,他們都幾忙,不常在公司,有時去買花,有時要外出做JOB,花店有位哥仔都解釋得幾詳細,我問乜佢就答乜,對花方面都幾熟識,加上哥仔都幾風趣同你講下笑﹗服務好倒覺得唔錯,雖然我最後無訂任何東西,但佢都無黑面,抵鑽﹗好老實講,如果我未結婚,花球一定幫佢買﹗
優點:平﹗靚﹗正﹗服務都唔錯﹗
缺點:唔好要求他們會立即覆到你,要比D時間佢回覆﹗

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs