頂廣告

2014年6月10日星期二

2015年7月NO.005期 最人氣結婚花球花店 Wedding Bouquet Flower Shop

2015年7月NO.005期 結婚花球
新娘用的結婚花球
結婚花球是新娘們近年都重視的結婚用品

今期為大家介紹的是結婚當中新娘們都注意的結婚花球,因為現時好多網上做花球都好多人會做結婚花球,而市面也有好多花店選擇,選用那一間花店最好呢?選擇那個花球較好呢?怎樣的一個花球才適合自已?今期就為大家介紹一下﹗10大網上人氣結婚花球

1) agnes b
2) OVO Garden
3) Gary Kwok
4) Natalie Flower Make Up
5) 花姿采
6) TulipsCeci
7) Les Belles Fleurs
8) hahahaflorist
9) 
10) 繽紛




如何選購agnes b花球攻略超值團購花球(鮮花)~平、靚、正網上超人氣花球達人精選結婚花球相片集鮮花花球 VS 絲花花球

1) agnes b花球

現在市面上有好多結婚花球選擇,當中最出名當然是Agnes b花球,因為有品牌,每個花球最少都過千元,正因為價錢問題,好多人都轉用其他花店的花球。

Agnes b花球中一款最受歡迎的花球,紅玫瑰花球
Agnes b紅玫瑰花球是最受歡迎之一的花球
Agnes b紅玫瑰花球
Agnès b. Fleuriste 設計的花球極富時尚感,深受年輕而前衛的新娘子喜愛。此外,Agnès b. Fleuriste 更提供場地布置服務,務求讓每個婚禮充滿獨特的格調和色彩。
是經常新娘出門時用的花球
紅胡姬結婚花球--紅胡姬結婚花球是好多新娘出門時用的花球

因為小牡丹有季節分,只有在10月~2月的時間才有
小牡丹花球 - 因為小牡丹有季節分,只有在10月~2月的時間才有

玫瑰花球 - 粉紅色系列比較常見的花球
玫瑰花球 - 粉紅色系列相比紅玫瑰花球粉紅色會無甘受歡迎﹗

以下是一些新娘們訂Agnes b花球的心聲:

MAY:
  • 我係agnes b. FLEURISTE 訂左鮮花花球係大日子用,個鮮花花球好靚好新鮮,我一見到就好鍾意。不過D鮮花去到夜晚有些粉少凋謝,好彩唔係好覺。

    其實SALES都同我講有D
    花球KEEP唔到一整日,但係我又鍾意KEEP唔到整日個D花,無辦法。佢O地D SALES 教我用水養住花球,會KEEP得好D。唯有聽佢O地話,我叫姊妹一有時間就幫我養住佢,所以都OK。整體唔錯,花又多又密,佢O地SALES都好識俾意見。
  • JAZZ:
  • 看過很多wedding blogs,發覺不少人總會談及Agnes b的花球。說實話,他們的花球真是很漂亮。未決定找Mircale Flowers訂big day花球之前,我也曾經想過Agnes b的花球。人總有一點點的虛榮,可能為的就是那條印有Agnes b名字的絲帶吧,哈哈

    每當去wedding expo時,我總會留意有沒有Agnes b的booth。可能貴精不貴多的緣故吧,Agnes b只會選擇性地擺booth。以我去了兩年wedding expo的經驗,他們多是每年擺一次。

    單看promotion card,估勿論是否能配合big day當天的WG和EG,已經覺得他們的花球很靚。我自己也曾到過他們的shop看看有沒有其他款式。可能是大公司吧,我覺得他們的flexibility相對較少,而他們的staff不像Miracle Flower的Yen般,這麼有心機跟你討論花球的配搭。而且,
    價錢始終是一個非常重要的考慮因素。除了花球外,還有我的頭花、新郎襟花、三位話事人的襟花、兄弟姊妹們的襟花手花,每樣加在一起的話,價錢就不太便宜了。


APRIL:
訂o左o既Agnes b花球係一個紅色Kanya玫瑰花球,連頭花同新郎corsage. 另一個就係我好鍾意o既 pastel-coloured Peony花球,都係有埋頭花同新郎corsage。再加埋四個主婚人蕙蘭corsage,埋單盛惠 $3,XXX 

雖然最終都係out-budget,但好鍾意呀.


心心:
無敵 ! 鐘情呢個牌子,冇辦法。我的不二之選,淨紅玫瑰花球,我見其他花店扮呢個款,但 d 花真係冇 Agnes b 的咁靚,佢真係好足料,好多朵盛開的紅玫瑰迫埋一齊,先有咁嘅效果,同埋佢隻紅色係好 sharp 的,因為我見其他花店呢個款有少少暗啞咁。

新郎襟花可以選單頭玫瑰或雙頭。我地揀左單頭,因為兩朵玫瑰就冇綠色襯花配,好似單調左 d。而且單頭睇落已經夠大朵。可惜我黑仔,訂花時剛剛加左價 ...... 不過托上托搵到朋友用員工價 8 折買,都好 d …. 用 HSBC 白金咭都有九折的。

留意頭花方面,Agnes b只會跟番個花球俾頭花,好似我訂紅玫瑰,就跟番紅玫瑰頭花,想要其他頭花襯下婚紗的,就要自己另外預備啦。


小貼士 :

如果用露腳的花球,記得安排一個姊妹或兄弟負責照顧個花球,預備一個玻璃器皿 ( 要挺身,方便擺放花球 ),一唔用個花球就要浸住水。浸完水,每次要用之前,十五分鐘前好拎番個花球出黎,用毛巾索乾花球腳,否則使用時就滴哂水架啦。

揀花時留意花種,有d花唔係全年都有的。我用玫瑰,易殘 d,加上我結婚時係三十幾度大熱天,所以我都冇期望過個花球可以支持一整天,我預備左另一個花球夜晚影相用,揀玫瑰的話,可以考慮下用兩個花球。

另外個人認為花球顏色最好揀深色少少的,淺色的花球併埋落白色的婚紗,影相就唔突出。



小咪:
名牌效應, 諗住一定唔會差得去邊既, 花球係扎得好靚, 只不過唔係keep得好耐囉, 到夜晚已經覺得有少少變黃, 先生的襟花也謝了, 而且頭花亦唔夠, 好彩化妝師個助手咋, 晨早流流幫我去街市搵花呀^-^


FANNY:
影相花球:(又一城)粉紅風信子+粉紅小牡丹+白色粉色桔梗
結婚花球:(金鐘太古廣場)桃紅小牡丹+白色小牡丹+綠色小繡球
              白色朱頂蘭+綠色小繡球

我一籌備結婚,第一樣好 confirm 要去搵的 vendor 的就係 Agnes b,冇計因為我係佢 fans。不過我三個花球係分開三次去,仲要係不停改添。

第一次去係去金鐘,初時只係諗住訂一個花球結婚當日用,我自己睇了好耐,睇中了朱頂蘭,因為鍾意佢唔係圓碌碌有層次,不過諗了好耐到底要火紅色定係白色,因為白色襯唔到褂,但紅色又驚撞婚紗出得滯,最終我俾老公話事佢就揀了白色。呢一次訂花球係響佢上年加價前訂的,所以好抵。

第二次去係去訂影相花球,事緣我一心想要的絲花花球(Kay Florist)原來花材已經斷哂市,所以臨急臨忙又去番金鐘 Agnes b 訂,呢次我揀得好快,因為個 sales 哥哥好細心幫我解說邊款合時邊款啱影相,所以好快揀了風信子,由於 sales 哥哥話買滿 HK$1,500 就有 guestbook 送,所以我響完全冇 plan 的情況底下加了七個襟花俾我同老公屋企人結婚當日用。而影相花球呢我揀去九龍塘拎,因為之前一晚去整指甲方便。

而第三次去,係因為我諗諗下襟花都係絲花比較噤,而且又心思思想訂多一個花球俾我自己用唻襯褂用。所以又再一次去金鐘將七個襟花加錢去轉成一個花球,其實我本身想揀番影相果個因為太鍾意喇,不過諗諗下既然都係訂,梗係買過另外一個款啦,所以揀了都係粉紅色為主的桃紅小牡丹。

整體唻講,三個花球都靚,不過我個人覺得影相果個同褂果個,大家都係有小牡丹,但係我結婚當日果個係殘啲燶啲,而且好老實講,我個影相花球係今年三月,當時佢俾我的頭花係成紮伴娘花球咁大束,但到我 bd,可能因為經濟不景氣,所以頭花只係淨得三四朵,好彩我另外都買了一些頭花,所以先夠用咋。不過我當晚都打了電話去 Agnes b 度話佢知我唔滿意個小牡丹花球,雖然果陣時唔會做到啲乜,但起碼俾佢知道呢個做得差囉。

如果要建議俾大家,最好係去親自拎,因為有起事上唻都易執,另外就係盡量唔好揀粉色桔梗,因為佢個樣本身都好墜,隻色又霉,所以做襯花就 okay,如果太多會令個花球望落好深沉、唔 sharp 架!仲有就係,因為所有 Agnes b 的花球都係法式露腳款,所以一有機會就養水會好些。但又唔駛太擔心,我影相時全日冇浸水都捱到八個鐘,只係我結婚當日白色個花球有隻小襯花墜得好快,不過一養番水佢就會企番。


2) OVO GARDEN花球
OVO GARDEN 是香港一間時尚尊貴的花藝店,致力製作精巧的花卉藝術,把高雅而自然的花姿展示人前。
選用的花卉植物種類繁多,包括各地的特色品種及花材,而花瓶,禮籃,陶器擺設更是從世界各地精挑細選
回來,務求為顧客帶來更大喜悅。花藝設計師運用創意及對花卉的細膩觸覺為你訂造出特色而又別具一格的心意花束,花藝擺設,節日禮籃,園藝設計來美化居所,必定為你帶來前所未有的驚喜。
外形時尚的結婚花球
由胡姬配襯出的花球

多個花種組合而成的結婚花球
牡丹+繡球+玫瑰結婚花球



以下是一些新娘們訂OVO Garden花球的心聲:

Chan:
感覺ovo garden 的花好有藝術感,好特別應該價錢也幾特別。而Greenfinger 也簡直靚到哇一聲呀,有令人耳目一新的感覺,有機會一定要拜訪一下!!!! Trinice flowers 看起來也不錯,網上明碼實價,價錢也不太貴

Sally:
OVO 真係冇令到我後悔呀… 佢D花球… 真係好靚, 我CHOOSE 的黃色馬碲蘭加大眼雀梅… simple and elegant.. 真係好清…. 好靚呀… 當我攞住佢, 我覺得好開心, 自己好幸福…

Eve:
對新娘子來說,花球最大的功用,是能襯托婚紗的美,同時突出新娘子清麗脫俗的氣質。因此一個完美的花球不但講求形態美,更要求款式要創新,素材要夠新鮮。
OVO Garden一直為新娘子提供獨一無二的花球,花球的形態各異,而且在用料上亦非常有創意,如左圖般的花球,就用上新鮮的蓮蓬、白色的桔梗作為主角,「蓮」本身就有出污泥而不染的脫俗氣質,加上「蓮子」寓意「年生貴子」,既漂亮亦好意頭,是難得的花球款式。
如果不想拿太大的花球,OVO Garden亦有為新娘子提供修長而輕巧的款式,如粉紅色的Cally Lily就能顯得新娘子身形纖瘦了。至於牡丹花亦是相當受歡迎的花種,其中以粉紅色的牡丹最能襯托出新娘子溫柔的個性。除了以上的花種外,亦有其他花可供選擇,如﹕紫色的繡球花、玫瑰花、Cally Lily、蘭花等等。另外亦有手花可供選購。
Hion:
Ovo Garden 的wedding package 真係好reasonable, HK$1800 包括~ 1) bouquet X 1 (including expensive flower item e.g. 蕙蘭) 2) corsage X 1 (for the groom) 3) corsage X 4 (for parents) 4) corsage X 10 (for groom mates) 5) hand dressing X 10 (for bridemaids) 6) hair flowers

Zeo:
花球, 手花 - OVA Garden - (90分)
好新當日放了三日結婚花球
小牡丹+蕙蘭花球
我最後簡左呢個花球...
小牡丹加惠蘭
我覺得新郎用個襟花靚過我個花球...

我個pacakge係最貴既花...

包1個花球, 1個新郎襟花, 1套頭花, 4個父母襟花, 6個姊妹手花, 6個兄弟襟花
可能天氣關係姊妹手花同兄弟襟花殘得好快.. 
不過我另外訂左5枝繡球俾姊妹進場就好靚...
佢吔仲有拎返屋企擺...
OVO service好好... 每日只接一單做...  花既quality好好... 可以結婚前一日夜晚7點前拎..
或當日.. 佢吔雖然開9點.. 但如果你想8點幾去拎都okay...
不過送既頭花好少.... 我係自己出去再買頭花既...
頭花係city super入面既花鋪買...
最鐘意O個3朵日本玫瑰 ($80/朵), 顏色帶紫紅, 有好多layers (其實我自己一向都唔鐘意玫瑰, 不過一見度呢個玫瑰就有好特別既感覺)...
3朵日本玫瑰 ($80/朵), 顏色帶紫紅
3朵日本玫瑰 ($80/朵), 顏色帶紫紅
新郎個襟花.. 都係小牡丹圍住惠蘭:
新郎個襟花.. 都係小牡丹圍住惠蘭:
新郎個襟花.. 都係小牡丹圍住惠蘭
另外買既繡球... $180/枝+ 絲帶$20/條 = $200/枝
每枝都有個小水樽養住佢...
紫繡球比新郎咬住好笑
紫繡球

3) Gary Kwok花球
粉紅色玫瑰花拼雪豆、尤加利花球
粉紅色玫瑰花拼雪豆、尤加利花球
鈴蘭繡球花球是好少人會用的花球
蘭繡球花球





合和中心3樓:鮮花布置添氣氛

新娘子的花球、新郎的襟花,以及手花、布置場地用的鮮花等,每朵都是幸福點綴。Gary Kwok Florist就像個花園,放滿來自荷蘭、日本及新西蘭等地的時令鮮花,店主Gary表示:「我會按準新人結婚的月份來介紹鮮花,揀時令花的好處是貨源充足、質素好,價錢亦較平。現時以牡丹、繡球花等最靚,無論顏色、品種都有好多選擇。」
4) Natalie Flower Make Up花球
繡球花球
繡球花球

Natalie Flower Make Up襟花
Natalie Flower Make Up襟花


以下是一些新娘們訂Natalie Flower Make Up 花球的心聲:

Candy:
Natalie Flower Make Up (花球 + 襟花)
花球選擇了綠色乒乓菊, 繡球+小牡丹, D花好新鮮, 出嚟效果好滿意. 
而手花最特別之處不是用絲帶, 而是用魔術貼, 咁會容易固定手花位置. 
頭花數量差不多等於一個花球, 所以化妝師能夠用鮮花造出3個不同造型. 

Vivian:
首先被踢出局,就係Natalie Flower Make Up,原因係打電話上去,可能生意太多太多,故一聽電話o既人態度冷淡,一聽心裡就唔係甘開心,結婚本來就好煩,所以都想有些少服務,所以首先被踢出局唔考慮

雯雯:
本來大日子訂左個Natalie Flower的粉紅大牡丹花球,但實在太令我失望了,因為個花球比我想象中細少,而且我感覺花球好唔新鮮,睇落好暗訝唔好睇﹗個花球雖然可以用一日,但我都唔係好鐘意﹗攪到成日都唔開心﹗


5) 花姿采
大小牡丹花球$1880包1個花球1個新郎襟花
大小牡丹花球$1880

白牡丹,粉紅小牡丹,桔梗花球
白牡丹+粉紅小牡丹花球 $1380

乒乓菊結婚花球 $1280
乒乓菊結婚花球 $1280

風信子花球 $980
風信子花球 $980

馬蹄蘭花球都是外國種的所以好大
馬蹄蘭花球 $1680

以下是一些新娘們訂花姿采 花球的心聲:

Miffy kwok:

花姿采 - 係朋友用過介紹的, 話d花真係好新鮮...我前後去過上環店2次, 咁岩後工去個邊都入去問...第1次, 小男孩, 問佢什麼都唔識, 留下電話, 最後都無人覆過....第2次, 小男孩加小女孩準備襟花中, 問小女孩的事, 佢都答到78成, 不過款原來就是得網上相咁多...又係既,佢間店係我去過最細既一間花店...不過佢有好處, 佢肯送花....而我自己個絲花花球都係佢tst店買既, 不過tst店會閉門了...令我擔心上環店會唔會一樣....同埋佢叫我1,2個月前去訂花已經得....



6) 外國款式結婚花球店








以下是一些新娘們訂TulipsCeci 花球的心聲:

Flora:
剛剛找到間有西式style既新鮮花球, 又唔貴既花店
睇左好多間, 剛剛找到間有西式style既新鮮花球, 又唔貴既花店, 我問過出名果幾間, 同內容, 間間都差唔多要成3仟5或再貴D, 太貴喇,真係唔化算, 而家同款比佢地做, 平成仟幾蚊, 所以想同大家分享?新娘花束, 頭花, 新郎襟花, 同所有兄弟姊妹及父母襟花. 仲有花車個車花 都係2仟幾蚊. 如果以全鮮花黎講算好低. 之後我都BOOK埋佢地個decoration 都係全鮮花. 可以個場grand D同襟睇D, 第時睇反D想都唔會老土.如有興趣可以share 資料比大家

Rose:
那天在尖沙咀行開婚紗街那邊,見到有間花店,那時見到娟姐係度做牡丹花球,我的眼球已經被那花球吸引,於是就問下娟姐價錢,傾下傾下發現娟姐對花好有熱誠,談好價錢,我都好放心交給娟姐﹗
收到花球當日,個花球真係好靚,我好鐘意﹗感覺好新鮮,每個牡丹都大大的,大日子當日真的好開心﹗


7) Les Belles Fleurs 花團錦簇
紅色馬蹄蘭花球都係花團錦簇的做得好
紅色馬蹄蘭花球

繡球花球是我最喜歡的花球
繡球花球

牡丹花球又大又圓真的是花球之王
牡丹花球

玫瑰花球是他們最多的產品之一
玫瑰花球

以下是一些新娘們訂Les Belles Fleurs 花球的心聲:

楊小姐:
花簇錦簇這間花店是朋友介紹我用的,朋友話佢用的花球好襟用,擺了3日花球都可以KEEP到,所以一定推介我用,而且價錢都非常吸引,幾百蚊就有花球X1,新郎襟花X1,送新娘頭花1SET,最後我JION左個$798花球套餐,套餐內新娘花球X1,新郎襟花X1,主婚人襟花X4,兄弟襟花X6,姊妹手花X6,送新娘頭花1SET,最後訂埋2位母親答謝花$1700蚊有找,價錢平到爛,我係網上問過價,最平最平那間報價都要成三千蚊,佢地收半價,真係超超超值,對於結婚已經用左一大筆錢的我,他們真的好吸引,而且係朋友介紹的,所以好快就落單了﹗

WINNIE:
三個字﹗"平靚正",我公司有幫開他們訂花,所以認識他們,一向知道他們的品質有一定的保証,最重要唔貴,所以我結婚就找他們做花球,係網站上見到花球款都好多下,最後揀左個牡丹花球$1580,已經包哂新郎、父母、兄弟姊妹、送埋頭花,出面一個牡丹花球已經乜都無包$1500個,牡丹都知道比較貴的花,所以都知道好底﹗結果當然落單給他們啦﹗我覺得世上已經無有這種良心企業﹗
到收到花時,真的覺得自已完全無揀錯,個牡丹花球又大又圓,好靚﹗還有個盒給我們,D新娘頭花都好大扎﹗收到時真係好開心﹗就連我的化裝師都問我邊間花店做﹗一講"花團錦簇"化裝師都認識他們,"花團錦簇"品質一向都OK架﹗好多客都用他們﹗原來世界真係好細﹗

Nick:
石果緊存的良心企業﹗不會因為你結婚,吸你血﹗已經推介比所有朋友﹗

8) hahahaflorist
Suki徐淑敏都是學生,在家裡教花整課程,勁!
Suki徐淑敏都是學生,在家裡教花整課程,勁!
 hahahaflorist是2013年紅爆FACEBOOK的結婚花球店,靠著每一個花球都是同客人度身訂做的,以外國的花球做列,每個制作的花球都會用6~8種的花材做成的花球,給人一種獨一無二的感覺﹗每逄結婚旺季ORDER係爆到要限做花球的。
近日親自教授花藝,就了Suki徐淑敏都是學生,在家裡教花整課程,勁!hahahaflorist可以說2013-2014帶動了整個香港花球界的一個新革命﹗Becky加油,努力﹗繼續比心機制作更多創新的結婚花球﹗
我都有做每天限購
一日交好多個花球ORDER

花球每天為你制做
新娘花球

客人可跟著個人的心意可以做出個人如別不同的結婚花球
hahahaflorist每個都是訂造

你想要這個花球嗎?
牡丹花球

這個花球就展現了
高貴加自然的結婚花球


以下是一些新娘們訂hahahaflorist 花球的心聲:

型格的新娘花球設計


大家都知道我大日子將近啦,
如同很多新人一樣都有很多瑣碎的事要忙,
希望每個detail都貼近自己的style,
畢竟都是一生人一次麻~
我不求完美,只想簡單地好~HAAA(矛盾)
花球我都找了好多家,
For pre-wedding拍照用的,
最後給我找到了,
我覺得pre-wedding比wedding當天的花更重要,
因為相是留一世的嘛~HAA


我想找的是有style的那種,
Hahahaflorist 是一家one man band的花店,
2013年年頭成立,
主要是網上經營的,
店主是Becky,因為愛花,不但修讀了插花課程,
還醉心研究各種的花,並加入個人風格和新的元素去設計。
我就是愛她的熱情和獨特的風格。
好靚的襟花
襟花同你見過的有不同嗎?

兄弟襟花
平時的襯花也成為主花

紫色的襟花
這個襟花很特別

你看她的花很不一般,
她的主花不一定是玫瑰,甚至是滿天星都可以成為主花,
因為大膽,所以成就了她的風格!
她創作的花球都很有主題的,
如vintage的、少女的、elegant的、funky的。
手花都很有個人色彩!
你睇睇?
手花都如眾不同
而我找Becky訂製的是一個以我最愛的藍和紫兩種色為主的花球,
你看!多美~~~
而且很贅手呢~HAAAAA

還想介紹她創作的戒指枕,
她的戒指枕很與眾不同的呢,
有蘋果、有彩虹、還有cupcake造型的~
是不是很有趣呢?





提供價目給大家參考:
2013 flower package price:
 $1,688 1 bridal bouquet 
1 corsage for groom 
1 headdress flower for bride 
4 corsages for parents 
*$60 per additional corsage
 *$80 per additional hand flower 
*price need to add if there is some special flower like peony

168wedding:
Backy制做的花真的非常有創意和獨特,難怪連很多名星都是他的粉絲,她對花的熱誠真是可以感受得到,希望BACKY比心機,為我們創作出更多的花藝

9) 
卉豐的乒乓菊花球
乒乓菊花球

白牡丹花球
白牡丹花球

蘭花花球
蘭花花球

萬代蕙花球
萬代蕙花球

紫玫瑰花球
紫玫瑰花球

馬蹄蘭花球
馬蹄蘭花球

蕙蘭花球
蕙蘭花球


以下是一些新娘們訂卉豐 花球的心聲:
花球係我比較遲搵既item(但都有大半年前)
一開始就想要個「馬蹄蘭」既花球
跟住就上網search...
因為馬蹄蘭比較長身....
如果紮圓形花球...又無咁好睇
所以我就想搵個長形花球了
搵搵搵
因為想拎花球當日比較方便
加上卉豐又出名馬蹄蘭
所以就選擇左旺角花墟既卉豐了
花球....真係一日既item....過左就無
所以都無諗住花太多錢
要左個花球+4個父母襟花既package就算了....(當時2011年既package價應該係$999...依家一定唔止!)
當日sales幫我開單時....問過我要唔要多一個花球
因為....
白色既花球襯褂....可能會有老人家唔鍾意....
返到屋企諗諗下....
係wor....
我都想搵個花球襯褂....
我又要拋花球....
無理由拋我個長長花球...好似怪怪的.....
所以....
我又返去卉豐....
單買一個花球!!
要左最簡單既玫瑰花球
(無再join package了....單買花球$6xx)
大婚當日
係兄弟幫手拎花球的...
我都幾滿意
網上好多用過卉豐既新娘子...
都有個comment
就係.....頭花唔夠!
唔....我為怕唔夠....我d頭花都係我自己買
結果...
其實都係幾唔夠....一個婚紗造型都ok
如果要全日都花的話....都唔係太夠
而我老公既襟花
父母既襟花...都ok靚無問題!
去相!
超match件褂
 紅卜卜....好旺....
呢一隻桃紅色玫瑰花...係卉豐自己花場種出黎....
 紅色...拋花球...同婚紗都勁match....好sharp!
 至於我至愛既馬蹄蘭花球
真係勁靚!!
至於新唔新鮮
我結完婚過左幾個禮拜....
都係咁靚



10) 繽紛
繽紛結婚花球
白鬱金香 +小綠繡球結婚花球
黃鬱金香 , 兵乓菊 , 長春藤花球
黃鬱金香 , 兵乓菊 , 長春藤花球
瑪利亞玫瑰是好多人用的玫瑰花球
瑪利亞玫瑰結婚花球


以下是一些新娘們訂繽紛 花球的心聲:
tracy:
繽紛花店訂結婚花球一肚氣
今日下午我高高興與地到繽紛花店打算訂花球、兄弟姊妹手花襟花及新娘頭飾,本以為大花店服務有一定水準,最後卻換來一肚氣 Evil or Very Mad 
我在雜誌上見到一啲頭花很靚,於是成本雜誌拿去給花店服務員問她是什麼花,但一名叫Bonnie Chan的師奶售貨員卻很寸的同我講:「你地唔好成日攞本雜誌黎問我呢樣,問我嗰樣啦,要揀頭花就去隔離鋪。」跟住問多兩句佢又黑面又唔肯答,好似大把生意唔憂做。之後我問佢頭花係咪結婚當日先買,問佢問幾點,跟住佢叫我早一兩日買定頭花,我話會唔會買完返屋企第二日謝晒?因我曾經在Monalisa影婚紗相時由monalisa代訂花球就係繽紛花店的,個花球未影已經榭榭地...點知佢極自以為是咁同我講話如果啲花擺一日就榭我地都執笠啦,個樣衰同態度衰到無人有... 

我老公見我受氣,即是問佢係咪老闆?係咪趕客?今時今日咁既服務態度係唔得的。呢位師奶售貨員竟然話佢係咁,重話自己好直... 
間野仲話係有優質旅遊服務標誌,估唔到都係得啖笑。 

大家想受氣的話記住去繽紛鮮花店搵Bonnie Chan幫妳啦!!!

JC:
睇見呢個post, 我肯定係同一個bobbie chan! 
幾個月前係婚展, 幫繽紛買左個絲花package 9百幾蚊, 
另外再買鮮花結婚花球
前晚去繽紛訂實絲花款式, d服務好好, 兩個都係後生女.7:30pm臨收工都好好態度. 我唔想阻佢地收工, 第2日再去過選埋鮮花款式, 點知…… 
昨晚繽紛鮮花鋪(18號鋪), 落單0個位師拉(後知姓陳), 佢同我落單5分鐘左右, 我問佢頭花<又係頭花, 樓下post呢位同一個問題>我只想問多句,我的package送頭花的,我一定要紅色(襯裙掛的)佢話,你個花球係乜花,個頭花就會跟個種花,我要的花球相簿係白玫瑰,我要求轉深紅. 聽佢咁講, 我當然緊張啦, 再問多佢一句, 咁我個花球唔係紅色的話,

個頭花咪唔比紅色?? 
此時, 佢“呼喝”我, 都話左頭花係跟花球呀))))) 
我當堂無聲出.  
本來買完鮮花, 想去返街口3層樓高的繽紛睇下有乜再加, 已經無mood再去. 
剛才,我打去繽紛,搵返前晚一個戴眼鏡的男經理<好彩認得佢係經理>,我同佢講返昨晚既遭遇,我都係第一句問佢; 0個個女人係咪事頭婆...佢話唔係囉,我同佢講完,佢話

好多謝我既意見, 仲叫我多d去繽紛睇下, 比d意見. 
我邊有mood去呀.... 

原來呢個師拉, 2年前都已經係咁...


以上均是網上各訂花球客對結婚花球花店的評論,如對上述評論有什麼爭議如168wedding.blogspot.com無關﹗


Tag: 結婚花球結婚月刊結婚相結婚吉日結婚歌結婚展結婚證書
返回>>>結婚月刊





你的LIKE就是我是大的支持﹗

您的支持和分享,是我最大的鼓勵﹗可以分享出去嗎?

>>>返回首頁<<<

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

100 Top Classic Love Songs